OPŁATY ZA KONSULTACJĘ WSTĘPNĄ, KAUCJĘ ORAZ POBRANIE OPŁATY ZA NIEPRAWIDŁOWO ODWOŁANE WIZYTY W KLINICE
Rezerwacja terminu konsultacji wstępnej odbywa się telefonicznie lub mailowo. Pacjent zobowiązany jest do uiszczenia przedpłaty (przelew pełnej kwoty konsultacji wstępnej) na dwa dni po rezerwacji terminu wizyty, w celu jego zatwierdzenia. W przypadku braku wpłaty i zaksięgowania na rachunku gabinetu w ww. terminie, termin rezerwacji zostaje automatycznie anulowany, bez konieczności informowania Pacjenta.
Wizyty potwierdzane są na dwa dni robocze przed planowanym spotkaniem. Osoba, która otrzymała wiadomość potwierdzającą, a nastąpiła konieczność odwołania wizyty, powinna tego samego dnia poinformować o tym fakcie recepcję (w formie wiadomości lub telefonicznie, do godz. 20.00)
Z chwilą potwierdzenia wizyty przez SMS następuje ostateczna rezerwacja terminu.
Umówioną wizytę można odwołać najpóźniej na 24h przed planowanym terminem spotkania.
Niepojawienie się na zaplanowanej wizycie lub jej odwołanie tego samego dnia wiąże się z koniecznością zapłaty za zarezerwowany termin (100% kwoty), z uwagi na brak możliwości skorzystania z niego przez inną osobę. Brak uiszczenia opłaty do końca dnia następnego (po dniu potwierdzonej wizyty) będzie równoznaczne z brakiem chęci do kontynuowania terapii/spotkań, a terminy kolejnych wizyt zostaną odwołane (po wcześniejszym poinformowaniu).
Istnieje możliwość płatności gotówką lub kartą na miejscu w recepcji lub przelewem – w tym wypadku środki powinny wpłynąć na konto gabinetu na dzień roboczy przed wizytą.
Sesje za pośrednictwem Skype powinny być opłacane przed rozmową – środki powinny wpłynąć na konto gabinetu na dzień roboczy przed rozmową.
Konto do wpłaty opłaty za konsultację wstępną:
Klinika Psychologiczna Joanna Skrok Sp. z o.o.
49 1050 1025 1000 0090 8136 9291
Tytuł: Konsultacja wstępna (Imię i Nazwisko Pacjenta)